Jag hatar att jag älskar dig, och jag älskar dig så mycket att jag hatar mig.


♦ ♦ ♦ ♦ ♦ ♦ ♦ ♦ ♦ ♦ ♦ ♦ ♦ ♦ ♦ ♦♦ ♦ ♦ ♦ ♦ ♦ ♦ ♦ ♦ ♦ ♦ ♦ ♦ ♦ ♦ ♦ ♦ ♦ ♦ ♦ ♦ ♦ 

blev en härlig kväll i backen ikväll med min kära snowboard och min kära vän fanny såklart. 
fegt i början för jag har ju inte åkt på ett år men sedan rullade det på som det skulle, iaf nästan. 

nu ska jag ta mig en varm kopp te och slå mig ner framför tv:n och njuta med tanken på att det faktiskt är härliga fredag i morgon. sedan rullar väl helgen på ganska så bra hoppas jag.




"oh jag skäms för att säga att du är kvar i mig, skratta åt de för då kommer jag kanske över dig, 
hur kunde du falla när hon sa jag älskar dig, jag älskar dig så mycket att jag hatar mig."

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0