hittade spår i snön följde dom för jag trodde att dom ledde till någonting bättre, men de var visst mina egna.

Jag faller ner på botten och jag flyger upp igen, jag tappar någonting men jag hittar det igen, jag fäller tårar för att kunna bli glad.

josse har startat en grupp på facebook som heter "bara för att" och där är jag,nanna,josse och lörra med haha till för att prata ut vårat tjejsnack.  och det funkar bra förutom att alla har så mycket att säga så man måste rulla upp för att se vad som skrivits för de bara ploppar upp NYHETER!

jaa och annars ? jooerå livet rullar på somvanligt. och jag har inte kommit in i duschen än så måste väl kanske bege mig snart ? om ja inte tar de i morgon på morgonen, kanske. 

nu är jag sugen på något gott. väldigt gott. ska kolla vad jag hittar hejdå.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0