vill lägga mig och sova och vakna upp på sommaren, allt är så mycket lättare då.

" Och jag reste mig upp ur sängen ännu en gång  och kollade ut igenom fönstret, men det var bara ännu en regning mörk kväll och ingenting mer". 

" saker som man önskar kan slå in om man har tur, och när det gör det blir man mer än överlycklig men det slutar oftast i krossade hjärtan och miljontals tårar". 

träningen var lika härlig somvanligt, ungefär. skulle kolla hockey efter men tåget gick kl halv 9 och vi duschade så va hann inte. Men vi träffade iaf nanna en sväng innan vi klev på. 

nu ska jag lyssna på musik tills jag somnar och det tar nog inte lång tid. hejdå.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0