De var när jag tittade på dina läppar och flinade, de var då jag ville att du skulle lägga ena din hand runt min midja och den andra på min hals, ta mitt huvud och kyssa mig på munnen..

Följde med lotta hem efter skolan idag och jag fick se världens kanske bästa FILM åh vad jag älskar den. 

aptation från och med då blev det den bästa filmen jag har kollat på i hela mitt liv!. 

ja efter den så for vi och hämtade ut våra skol tröjor till niorna! 
och dom är vrål skön.

ser ungefär ut såhär! 





tjusigt! på baksidan står alla namn i klassen, inget märkvärdigt. 

fick en ny dag som vi skulle vara i ånnge idag för josse är ju sjuk! standard. 

så på måndag nästa vecka äre dax. 

men jaa nu ska jag ta och krypa ner i sängen så jag kommer upp imorgon! hejdåå! och godnatt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0