Dina blickar gör mig knäsvag de är dig jag skulle vilja ha.

Idag har jag varit duktig! 

först så sprang jag till fanny och hämta upp  henne så vi sprang till lotta och hälsa på 
och den dan man får med sig henne ut och springa då gör man det bra! 
haah ja sedan sprang jag och fanny hem och åt sedan till körskolan och sist men inte tråkigast till gymmet!! 
härligt aja nu sitter ja på gårn för jag har ingenting bättre för mig och har ingen dator hemma så därför ja inte bloggar! 

men nu ska jag dra hejdå!

Kommentarer
Postat av: Lottis

jag var faktiskt ny tränad och ny duschad när ni kom!! annars hade jag nog följt med er ut på en sväng! ;)

2012-01-02 @ 23:30:17
URL: http://annnalottaedlund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0