du är söt när du ler, du är allt om inte mer.

Hejsan! elin här, ville bara säga att jag fixat in en ny header åt felicia. Och det finns några som väntar på lager också. Men medans jag ändå är här så tänkte jag passa på att bjuda på lite bilder av denna lilla (stora eftersom att hon är tre år äldre än mig) prinssesa och även en liten liten text, eftersom att jag är typ världens tröttaste just nu så får det bli så, en liten vare jah.

Feliciafeliciafelicia! vart ska man börja darling? du har alltid funnits där för mig, i vått som torrt, i ur som skur, i vinter som vår, every minute of my life helt enkelt. Det finns så mycket att skriva om dig baby, alla våra minnen tillsammans? du är den vän som jag delar mest minnen med. Vi har gjort allt tillsammans. Allt från utlandsresor till våra spring turer, och allt från springturer till allt trams vi gjort. Kom du ihåg när vi gick till ett övergivet hus? kom du ihåg hur rädd jag var för att gå in dit? jag var helt säker på att nån bodde kvar, medans jag stod där utanför och vaktade, så gick du med stora stek in och började. Alla bilder vi tagit tillsammans, tänk dig? alla gånger du modellerat framför kameran, det är fler gånger än du kan räkna med både händer och fötter. Dig kan man lita på till 110%. Alla gånger du stått upp för mig, dom gångerna du valt mig framför någon annan. Dom gångerna då du skulle ha kunnat tagit med dig vilken kompis som helst i din ålder, då har du valt mig. Vet du hur värdefull jag känner mig när jag har dig vid min sida? värdefull skaru veta eta. Dom som inte känner dig helt, dom har missat ett mirakel♥ du är en ängel, nedsänd från ovan för att skydda mig felicia. Kom du ihåg i turkiet? då vi hade fått våra mynt kläder, åh, gamla tider♥ kom du ihåg? hur vi shakade loss på dansgolvet. Den gånger då dom bar upp mig på en kamel, och sedan begärde pengar? du såg rent utsagt livrädd ut. Även fast det var hur många år sedan som helst, så kom jag ihåg alla resor med dig. Sånt glömmer man aldrig, en sann vän glömmer man aldrig, det betyder att du kommer hänga med mig livet ut. Vi båda vet att jag haft det lite svajigt den senaste tiden, eller lite åh lite, rätt rejält om jag får säga det själv. Men du har stöttat mig, och puschat på mig. Du ställer upp, jämt jämt jämt. Och det betyder mycket mycket mycket för mig. Och nu är jag töntig töntig töntig när jag skriver ordet tre gånger. Men so what? du har lärt mig att göra som jag vill, se ut hur jag vill, vara som jag vill. Det är jag tacksam över. Du har lärt mig köra moppe till och med, rawr vad råfrän jag är. Men nu är dr.elin trötter fötter, så nu ska jag ta och vandra mot sängen, eller skala kudden som alla andra coola typer skriver. Goder natter.

/din kram björn nasse, skämt och sido! det var allt från mig, pussfelicia! /elin

När alla andra svek var det du som stod kvar, berättade för mig, hur värdefull jag var.
idag, imorgon & föralltid!

Kommentarer
Postat av: mamma

Elin, du är bara för underbar<3. Sitter här o läser medans jag både skrattar o gråter:-) ni har verkligen vuxit upp tillsammans och haft mycket skoj. Underbart fint skrivet<3

2012-01-04 @ 12:44:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0