Hela världen är så underbar om man är korkad tom och glad. Nnananananananan...



Nyss kommit hem efter en lååång kväll med massa pinsamheter..! 

haha jaa och jag och josse hittade ingen skjuts hem så vi börja gå emot mig! 
och när vi kom till korsningen till e14  körde det förbi en bil och tutade! 
vi hade ingen aning om vem de var men dom vände iaf och stanna och fråga om vi ville ha skjuts så vi hoppa in i en bil med två dö snygga killar som vi aldrig ens har sett, haha och de gjorde våran kväll! 

(dom vet ju nu vart jag bor, (ÖVERLYCKLIG)

och eftersom att josse inte hade skjuts hem till sig så sover hon nog över här. 


Kommentarer
Postat av: mamma

meeen, jag hoppas det är ett dåligt skämt Felicia!!

2012-01-15 @ 11:39:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0