ja släpper aldrig taget helt för sånt är försvårt för mig. en sista gång håller ja om dig håller av dig håller avstånd.

jag går in för att se om du fortfarande är kvar. 

Finväder ute och jag ligger kvar i sängen! 
aja innan solen försvinner  så ska ja ta och bege mig ut och springa!

"För jag veeeeeeet vem jag är när jag e hos dig."

"jag lovar ingenting jag säger häldre förlåt. "

" de är vår och varmt,jag går i solglasögen på stan. är du kvar där du va, jag har slutat gå förbi de är nog bäst för båda om jag försöker låtabli " 

" Ja grät och vi kystes fast jag borde bett dig att gå, och jag ska aldrig mer säga sanningen till nån som saknar förmågan att förstå" 

" och jag önskar jag var en sån som inte tänker alls" 

"vem lämnade vem" 

" de är vår och de är varmt då är de du som går i solglasögon och saknar någon du aldrig haft"

jaha och där försvannnnnnnn sol jäveln -.- jaja springer väl ändåråh! 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0