Jag har aldrig lyssnat när du lovar, aldrig ställt några krav. och jag kan inte skilja på om ja vill va med dig jag kan inta skilja på om ja vill skada dig och jag kan inte skilja på om jag vill vinna dig ochjagkaninteskiljapå om ja vill bli av me du

Nyss kommit hem ligger i sängen och gör inte mycket. 
ska fram på gårn kl 6 halv 7 med josse och lotta! får väl se vad kvällen har att erbjuda. 
lär ju inte vara mycket menmen. 



"fast vi båda vill mer än någonting anant, så står det skrivet i pannan att man väcker en ångest när man släcker en annan" 

"Vi har blivit som dom, som aldrig får bli.. Som sitter tyst på ett café, ingen får ju se att han är gift och att hon är fri" 

"när jag går där ifrån och du håller dig kvar så vet vi bådatvå att de är så här man mår när man hemligheter har" 

melissa horn - new york LYSSNA låten äger!
nu måste jag duscha hejdå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0