Känner mig.....död.

Nyss kommit innanför dörren, halsen tar DÖD på mig nu, och är hes som en jävla gris!

började med gårn sedan lite bil till ånge och ja lite hit och dit sedan 

följde ja och josse med krille och andré till stan å käka eller ja dom andra käka inte vi. 

tobbe,milling och jeppe va mä också fast dom åkte en annan bil! 

jaja de var så jag fick fredagen att rulla förbi.

nu äre bara lördagen som man ska få att rulla också och jag hoppas den rullar på som fan! 
jaja svårt att tagga till den, med den här halsen kan ja ju säga men jaja ska inte låta de hindra! 

nu lägger ja ner huvudet på kudden och somnar in för jag är DÖÖÖÖÖ trött nu! gonatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0