kanske bäst om jag är tyst?.




Nyss kommit hem från skolan, meningen att jag skulle ta bussen hem kl 2 för min hosta dödar mig. men stannade kvar till 4 när vi sluta ist.. Och de ångrar jag nu för jag skulle åkt hem och sovit ist för nu är ja trööttt! 
jaja dum var jag där iaf.

sökte gymnasium idag.  

Första val: Thorén. inriktining : commerse/ egen företagare/inköpre/säljare.

Andra  val: Boberg. inriktning : Hantverk/ Frisör fast då är man ute på prao platts 3 dagar i veckan.

Tredje val: skvaden. inriktning: Estet/teater för att sedan vidare utbilda mig till skådespelare.

aa de var mina val det. 

ska käka mat nu sedan fram till körskolan för där är josefiin och väntar på mig. 
hejdå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0