lyssna, jag vill hör mitt namn inte någon annans.




Sitter hos morsan nu och har nyss tryckt i mig en vanilj semla, gud va gott de var! mmmh.

så nu håller ja på att inviga mammas nya dator!


klockan 5 skulle ja träffa josse i fränsta också för att vandra vidare emot körskolaaaaaaaaaan.
less på att vara där nu. Men ja efter de går vi väl bort till gårn en sväng.


"nu är det tid för att riva upp läkande sår, som egentligen aldrig har varit i närheten av läkta"


► Play the moment

▌▌ Pause the memories

■ Stop the pain

◄◄ Rewind the happiness



Kommentarer
Postat av: elin

hihi, den där tog du av mig ;);)

2012-01-25 @ 22:16:26
URL: http://eelinkklothz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0