Ni kanske inte bryr er men jaja läs inte då! alldeles

Höger- eller vänsterhänt: Höger ofc.
Humör just nu: Depp.
Favoritgodis: jaru, vet inte riktigt..
Är det nåt du absolut inte äter: ingenting jag kan komma på.
Kläder just nu: Tights linne och en tunika.
Musik just nu: Please don´t leave me.
Vad sa du senast: håll käft jäveln!
Sommarplaner: Leva livet som fan!
Fisk eller badkruka: Ingen badkruka iaf.
Saft eller alkohol: Båda!!
Hur många kuddar sover du med: 3.
Favoritväder: Solen!
Spelar du nåt instrument:
Morgon- eller nattmänniska: natt antar jag.
Sparare eller slösare: Slösare.
Bästa film: Kommer inte på någon.
Tror på liv på andra planeter: njaa vet inte jah.
Kommer du ihåg din första kärlek: aa
Älskar du henne/honom fortfarande: Näe.
Har du några homosexuella vänner/skäkten:
Tror du på mirakel: aa, kanske.
Tror du på att det är möjligt att vara trogen för alltid: jarå
Ser du dig själv som tolerant mot andra: aa.
Ser du på kärleken som ett misstag: beror på vad man gått igenom, men nä de är ju underbart oftast, kan ju även vara de jobbigaste som finns.
Hur många barn vill du ha när du blir stor: 2 - 3
Bio eller promenad: bio.
Är du kittlig: näe
Snarkar du?: Alldrles för mycket.
Stjärntecken?: Stenbock.
Rädd för insekter?: njaaa
Äckligaste insekten: spindel.
Största svaghet: kärlek.
Det här är jag bra på: Att missa chanserna jag får.
Bästa bok? Läser inte böcker.
Om du fick välja en superkraft, vad skulle du välja? kunna läsa andras tankar, och flyga.
Vad vill du jobba som? Skådespelare.
Chips, morötter eller godis?
Godis.
Pizza eller hamburgare? pizza
Skriver du dagbok? näru
Tänker du någonsin tatuera eller pierca dig?
Har redan piercing och tatuera mig ska jag väl göa till sommaren.

Gungar du på stolen? ibland
Skulle du någonsin få för dig att hoppa bungy-jump? aa
Vilken hand håller du gaffeln i ? Höger.
Är du rädd för blod? Nää
Saltar du på maten?
Gillar du att sjunga? aa
Anser du att du är stark? JA!
Brukar du sola? jaa, bästa som finns.
Vad gör du om du får hicka? ingenting.
Röker du? nej.
Snusar du? nej.
Använder du knark? nej.
Kaffe, te eller inget? te.



Långtråkigt...

gråt ut kära du det är lika bra.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0