skrivet,pannan, väcker, ångest, släcker,annan. så vit så svart och så färglös.



och fast vi båda vill mer en någonting annant så står de skrivet i pannan att man väcker en ångest när man släcker någon annan. 

ligger i min utbäddade säng som från en liten säng har blivit stor skönare att sova då, när man kan bre ut sig över hela. Jaa jag ligger iaf här och gör typ frtfarande ingenting mer än att lyssna på musik som är lugnande. 

juste jag har valt ut lite bilder som jag har skickat till elin också så hon skulle fixa en ny header åt mig jävlar vad snäll hon är! och jävlar vad less jag är på den gamla
och jävlar vad less ja är på nästan allt. 

Saknar någon jag aldrig haft. 

de är tomma ord som fastnar för att jag låter dom va kvar. 


Kommentarer
Postat av: johanna

åh! jag vill också lära mig att åka snowboard, det verkar vara fett cool! :D

2012-01-03 @ 23:31:47
URL: http://johannasundmann.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0