tråkigare får man också ha. hjälp mig nuråh! ingenting att göööööraaaaaa.

hemma nu,  jag gick till mamma och i tajta springbyxor  (som man igentligen ska ha på sommaren) och bara huvtröja kan jag säga att jag var en cm ifrån döden.. har ännu inte blivit helt tinad varm utanpå kroppen men is kall innuti. fyy fan aldrig mer springbyxor om de inte är + grader.

jajaaa ska bort och käka sedan så ska väl slänga mig i duschen nu snart

och ikväll har jag som oftast ingen aning om vad som händer, och man kan ju inte dra på gårn och träffa folk heller för de är ju stängt. Så va ska ja göö?!!?!?!? 

ni kan ju höra av errr om ni vill hitta på ngt. 
gör vad som helst bara ja slipper sittaa hemma ännu en kväll och speciellt på en FRedAG!! 

hör av er.
070-6744839.

hejdo.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0