Vi lever i olika liv fast i samma värld, på samma jordklot, på samma mark, vi har samma himmel, men ändå så olika

Det finns saker jag verkligen saknar och saker jag verkligen hatar.

Går väl segt på körskolan men de går ju iallafall framåt.

I morgon äre fredag äntligen! åhh vad skönt! 

och eftersom edvin frågade varför jag inte lockar håret någon dag så ska köra på de imorgon!
om ja får till de.
ajaaa har legat i sängen från klockan halv 8 när ja kom hem. 
har krypit ner under täcket, och om jag kliver upp kommer jag frysa ihjäl känns det som, 
element helvetet har inte funnits i mitt rum på väldigt länge.. kanske dax att fixa dit de igen, men bara över vintern för jag tycker inte de är fint. 



you and me together nothing is better.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0