NÅGON STANS DJUPT DÄR INNE.

Sprang ut en sväng och kom nyss in, kände att jag behövde rensa tankarna ifrån så mycket skit jag egentligen inte orkar med och jag kom fram till en vettig sak och de är att lämna allt dumt bakom mig, alla tankar som fått mig att må piss, alla onödiga Depp dagar jag bara slösat bort genom att sitta inlåst på mitt rum och tycka synd om mig själv just bara för att ingen annan gjorde de, de är ändå bara massa trams och skitsnack. Jag säger det här nu för att allt det här skulle vara så skönt men jag vet att om en vecka sitter jag där igen inlåst på mitt eget rum, lyssnar på låtar som får mig på så bra depp humör som möjligt och som till och med får dom där onödiga vatten dropparna att falla konstant.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0