Jag gråter då för att jag inte har mod nog att släppa fram tårarna annars.

Det måste ju betyda någonting eller hur? jag sitter ju inte i flera timmar och väntar på att tårarna ska ta slut bara för att.
Hon fångade varje tår som ran ner för min kind alldeles innan dom skulle falla och kollade mig djupt i ögonen och viskade att ingen var värd mina tårar och jag fick inte låta dom falla för någon, ingen alls, men tyvärr har dom gjort det alldeles för många gången men inte då, när du fångade alla med dina händer.
Det finns ingen bättre än hon som är min andra halva, hon som får mig att orka med all jävla skit, hon får mig att orka med mig själv vissa gånger också, när ja bara vill lägga mig och dö typ.
Där du är där är alltid jag.
Det är obeskrivligt hur många gånger vi har delat på det jobbiga, tagit hälften var bara för att jag hatar att se dig ledsen. Men jag vet att utan dig hade jag varit förkrossad för länge, länge sedan och jag hade aldrig kämpat mig igenom allt ensam, jag hade dött några antal gånger mer än vad jag gjort förut.
När jag behöver hjälp så vänder jag mig bara om så står du där och är berädd på vad jag har att berätta och sedan går vi och bär på det båda två, dina problem är mina och mina problem är dina.

Kommentarer
Postat av: josse

gud vad jag älskar dig! den här gången fick jag fånga min egen tår. så fint skrivet.



och det är ingen konst att vara lycklig när allt är bra. för allt är alltid bra bara jag har dig vid min sida. jag antar att vi känner varandra för väl att ljuga, vi vet alltså redan sanningen innan lögnen sägs. du är den enda personen som vet allt, precis allt.



men glöm aldrig att jag alltid finns där. jag har inga andra alternativ. jag måste stå där, jag vill stå där. och jag kommer alltid torka dina tårar.



"dina problem är mina och mina problem är dina."

2012-06-03 @ 19:55:15
Postat av: caroline

så fint skrivet :)

2012-06-03 @ 22:53:33
URL: http://carolinehejj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0