tro inte att jag glömmer.

jag kom hem med en jeans jacka igår, men inte den som jag egentligen ville ha. men den här funkar den med!
sedan kom lotta och emma in på lite fruktsallad igår kväll också och de var ju trevligt!

och efter nån timme rullade det in en bil på min gård med tre idioter i. Mindre kul! närå men dom ville ha med mig till stan men jag var egentligen för trött och ville inte, men efter en timme lyckade dom övertala mig.. eller ja josse lyckades övertala mig.


Vaknade precis och ska gå och käka frukost för min mage kurrar mer än vanligt.
sedan ska jag nog åka och hälsa på mamma en sväng för det var ett tag sedan nu.

synd bara att de inte är sol idag jag som är lite sugen på att ta årets första dopp.  jajajaaaa hejdå.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0