Det är en lång och kall väg kvar.



"Måste ha någonting att göra helatiden för att slippa påminnas om dåliga tankar som sårar mig och som får mig att må dåligt, Jag vet att det inte är läge att säga någonting,

Det är bäst att vara tyst de är det alltid när man är osäker. Men det värsta är att jag skulle aldrig tveka en sekund ifrån att säga ja, aldrig någonsin!!,  om jag säger det nu. Men allt förändras med tiden snart kanske jag säger aldrig i livet. Men jag tar väl dagen som den kommer." 

Och jag vill bara att det ska vara sommar, men det kanske inte blir lättare för det.  Ja kanske glömt allt då. men det hoppas jag inte, för det här är någonting jag vill hålla kvar vid."



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0