Det gör ont på något konstigt sätt, och jag gillar inte att jag har fastnat.

Nyss kommit hem och ska bara berätta kort om vårt äventyr sedan ska ja sova,sova,sova. 

for till ånge hämtade josses mobil sedan hem igen, kom till fränsta kl 10 sedan ville lotta och josse till ånge så då hänka jag och selinn på såklart, kom dit och det sög sedan skulle vi ju tydligen ta halv 6 tåget hem för att det inte gick något annat.

selinn drog hem tidigare för hon hade skjuts och de fanns bara en plats över. Men i väntan på att tåget skulle komma så gick vi hem till rappe och försökte sova tills klockan blev fem, då vandrade vi emot stationen i hopp om att inte missa tåget,
men ojsan det var ganska så lätt att missa det eftersom att det inte gick något.. FUCK! jaa vi fick heltenkelt lägga oss på en varsin bänk inne på stationen och jaga efter skjuts hem, men vi fick inte tag i någon så det tidigaste tåget vi kunde åka hem var 20 i 1 så det tog vi och nu har ja nyss kommit hem och ska sova igen alla 22 timmar jag varit vaken. sedan ska jag vakna upp igen. 

hejhejdå!.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0