Dum.dum.dum.dum så dum.

hyrde film på gårn för vi skulle titta den på bio duken, startade den också hoppa det så håkan och häggen for som ett skott iväg och bytte och tror ni inte att dom tog en skräck film mmh min favorit! eller? nä inte direkt. tog min ben och jerrys och drog! ,satt mig i tv rummet ist.  Så fick dom kolla på skräckisen som inte alls skulle vara nå läskig, slutade bara med att nästan alla satt i tv rummet för ingen ville se den för det var så läskig. 

Och nu, nu är jag sur på mig själv som alltid eftersom att jag jämt gör samma misstag och jag lär mig aldrig,
jaja jag ska väl dra täcket över huvudet och försvinna. Men det är inte ett dugg synd om mig för det är jag som är dum. dum.dum. godnatt världens sämsta lördag på länge.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0