Har man ingen tro så finns det ingen vilja.

Vaknade av att solen sken in i mitt svarta rum, som blev ljust. Jag hatar att det är söndag och att helgen är slut.
Men Jag älskar att solen är ute och jag får sommar känslor. 

Har så panik över allt, det finns så mycket jag borde göra men som jag inte gör. Och när jag får tanken av att jag inte gör någonting så vill ja genast slå över till en annan, jag vill inte höra. Fast  det är bra att ja får panik men det händer ju inget mer eftersom jag bara slår bort tanken och skiter i allt. 

nu ska jag käka frukost sedan tar ja på mig spring kläderna, stoppar musik i öronen och springer till mamma för det var längesedan jag träffa henne nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0