innan så tänker jag på konsekvenserna, vad som kan göra ont och bli olyckligt de kanske är därför jag går så sakta fram.




Nyss kommit hem ifrån skolan de gick väl braa och de var inte idaaa vi skulle till stan på fotbolls akademin utan det är i morgon så jag ska nämligen få sova ut i morgon till kl 9 för vi ska ta 10 bussen till stan. sköööönt. 
fick kuta omkring med lockigt hår idag också, det funkade ju det med. 

"men innan jag drog tänkte jag på om det var värt det och då var det de,  för att jag inte riktigt var mig själv och jag ångrar ingenting men jag plågar mig själv allt mer och mer men det är det jag får ta om jag ska följa min vilja och skita i konsekvenserna". 


Kommentarer
Postat av: jossssiiiii

men det är även konsekvenserna som gör det svårt, fast det är inget man tänker på. man märker det helt enkelt i slutet då dom väl kommer.

2012-03-19 @ 17:13:02
URL: http://josefiinheedlund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0