jag kräver inte mycket, bara kärlek på rätt sätt.

"skrev flera rader, ett helt papper men jag suddar det för jag vill inte vara en dum flicka."

Jag kan inte lova att vara som någon annan, men jag kan vara mig själv,  jag kan inte lova att jag hjälper dig upp om du mår dåligt, men jag lovar att jag skulle ställa mig brevid dig och säga att vi skulle göra det tillsammans, Jag kan inte heller lova att jag  skulle säga jag älskar dig varje dag, Men jag lovar att jag skulle bevisa det med varje steg jag tar.  Tills dagen då "ingenting varar förevigt" kommer, då vi skulle gå skillda vägar och alla minnen splittras som ett glasfönster krossat av en stor sten, och som aldrig lagar sig själv. Men vi kanske skulle gå tillbaka någon dag i framtiden och sätta bitarna på plats igen, bara för att "vi" skulle sakna de "vi" hade.  MEN för varje gång det krossas ett fönster fattas det alltid en bit som man aldrig hittar. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0