Jag tror att det är bra nu, utan att jag överdriver jaa det känns iaf så, ganska skönt ändå. tror jag iaf.

Åh vad underbart skönt det var att få komma till frisören! inte en ända utväxt så långt världen räcker! 
och håret är precis lika rött överallt! skönt. blev lite mörkare än vad ja hade tänkt med det blev bra ändå! nu måste jag bara köpa en färg bomb, som ja här i håret när ja duschar så det håller sig jätte rött!. 

jaja och eftersom att det är så mörkt ute och på mitt rum så kan ja tyvärr inte ge er någon bild på hårets färg för det syns inte. Får fixa de imorgon.  Men man ser bra att utväxten är helt försvunnen iaf! 

Kommentarer
Postat av: Lottis

snyggt!

2012-03-26 @ 21:17:44
URL: http://annnalottaedlund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0