Känner mig bedragen av tanken.

"Man står inte och gråter för ingenting, de gör man inte". 

Vad är klockan?? jo den är 07.53 vad äre för dag?? jo de är lördag och vad hatar jag?? jo att vakna såhär tidigt på en lördag!. Fuck! 

men ja iaf så idag ska vi käka afterwork på bykrogen, sedan ska jag tillbringa kvällen med mina käraste vänner, eftersom det var ett tag sedan nu som vi hade riktigt kul så satsar väl ännu en gång på de. Och vi får väl se hur det slutar, kanske somvanligt eller kanske inte?. 

när klockan slagit 9 halv 10 så ska jag kuta bort till mamma, för vad ja kan se så äre finväderrr!♥ 

äckel snö kom det igår också fy fan är så less på vinter nu så jag mår illa när jag ser det!  men jaja nu ska jag försöka somna om. kommer aldrig gå men hejdå.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0