och människor är alltid bara människor, vad dom än säger, även fast det gör ont ibland.

Kom hem tidigt igår typ kl 10 sedan la ja mig och sov men vaknade nästan lika snabbt och då vare bara att kliva upp om ja inte ville ha inkräktare i mitt hus. Hämta upp josse också, jajaj skitsamma,

fick ett hår fullt av hårspray så jag kan inte ens kamma ut det för då tappar ja typ allt hår. Och varmvatten grejen har gått sönder så ja får fara till mamma och duscha om ja inte vill bli en isbit. Och föresten " tack mitt hår känns så levande på något vis".. 

Idag äre ju lördag också, angling idag vare ja härligt väder för det men vi ska gö ett tjej lag och vara med på gissjö anglingen ist. 

nu ska jag be pappa om skjuts till mamma hejdå.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0