Stod framför spegeln och kollade, och efter ett tag kom inner sidan fram och jag brast ut i tårar.



Efter skolan åkte jag och lotta med moppen till ånge och käkade på knuten! mmh så gott det var sedan blev vi inbjuden till kattis, där liza och maja också var, trevligt! Fick ur sig lite skratt där också hihih. 

sedan brummade vi vidare till nanna en sväng och hälsa på där också trevligt. (fast inte lika)
och sedan hem, har typ nyss klivit innanför dörren. Och är kall så in åt helvete, skakar och skakar. 

men nu ska jag be pappa lite snällt om jag får boka tv:n tills ikv! för att mina vänner och jag ska kunna se på film. 
jaja får väl se hur de går. hejdå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0