vissa dör unga, det finns så mycket jag vill säga dig snälla låt mig inte gå.

mmmh den där tacosen satt som saknaden på plats, eller ja iaf en del av saknaden.

har lagt mig på sängen igen för att smälta maten, och när jag ligger ner precis som jag gör nu och kollar ut igenom fönstret och upp i luften och ser solen som tränger sig fram igenom molnen och då känns det som att det är sommar där ute, men när jag tittar några centimeter längre ner så ser jag dom bara trädtopparna där det borde sitta fullt med gröna löv, och om ja ställer mig upp nu så ser jag dom äckliga vit/gråa snödrivorna av äcklig snö blask blandat med grus. ÄCKEL SNÖ FÖRSVINN. 

nu har ja klagat färdigt så nu ska ja blåsa håret och sedan bege mig emot mamma. hejdåå.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0