ALLT KÄNNS SOM DET ALDRIG GJORT FÖRUT OCH DET ÄR BRA.

Tack elin för att du fixat om min header och lagt in den, men allt är fortfarande inte klart, typ som alla länkar och shit är längst ner och att själva bloggen är för mycket åt vänster, den ska alltså vara lite mer emot mitten men det fixa hon i morgon, kan ju inte köra slut på flick stackarn. så får stå ut med det här ett tag nu.

väldigt fint inlägg hon hade gjort till mig också! tack älskade vän jag älskar dig meed! ♥

Har iaf varit på en liten filmkväll hos josefin ikväll så kom typ hem för ett litet tag sedan och nu ska jag lägga mig och sova. tisdag i morgon och de betyder nästan döden. hejdå och godnatt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0