Det känns liksom bra att vara tom, även fast jag saknar, och jag vet att det är mig det är fel på.



neeej jag kan inte få dom större eftersom ja knäppt dom med en annan kamera.


vaknade av att nanna ringde i min telefon och ville låna mina älsklings byxor, så jaa, jag tackade väl ja till hon ända sättet att få tyst på hon.

solen skiner också, döda mig vad underbart! hoppas bara på att det är lika varmt på utsidan som det ser ut.
fotbollsträning idag också och med det här vädret så är det också underbart, meeer än underbart faktiskt.

ja och josse tar bussen efter skolan som vanligt fast idag ska vi nog gå och käka  på knuten före!

jaja nu måste ja kliva upp och välja kläder. hejdå.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0