Du ska verkligen vara nöjd över dig själv!.. nä det finns alltid brister.

ja det där gick väl bra! efter dom hade sminkat oss så kände både jag och mamma oss som två horor eftersom att man inte är van med så mycket smink, och så SVART! men man har iaf vant sig nu, så nu äre bra! 
efter vi valt vilka fotton vi ville köpa så tog vi en fika på  wiba och döda mig vad gott det vaaaaar! 
nu ska jag äta och sedan vet jag inte vad ja ska göraaa, tror josse ville ha med mig till ångee och va med pompe så ja det slutar väl kanske  där.



världens bästa mamma! tack för en bra dag! ♥

Kommentarer
Postat av: mamman

haha, ja man kände sig ganska billig där i början :)

Tack för en rolig dag världens bästa <3 jag älskar dej!!

2012-05-06 @ 12:19:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0