jag hatar när man väl har bestämt sig för någonting också kommer det en glädjedödare och får en att tänka på ett annat sätt och vips så vet man inte vad som är ut och in längre.

kom nyss hem ifrån ånge, har varit och kolla hockey med matte, nina och josse hos pontus, kan ju inte säga att det var sååå jätte kul precis eftersom jag inte gillar hockey så mycket, men godiset var gott och vi fick oss en liten pratstund. 

på väg därifrån fick vi skjuts av tobias och arvid till stationen innan tåget kom och nu har jag precis lagt fram one picen för den kör jag på imorgon och packat väskan för ja drar på fotbolls match i sundsvall med världens grymmaste flickor!. 

mitt sår på benet är inte så fint, och jag gruvade mig för att ta av mig byxorna eftersom att blodet hade fastnat i byxan så det var stelt och satt fast, men vad skulle jag göra då mer än att rycka till? skrek rätt ut kan jag lova!! fy fan vad ont. 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0