jag säger bara i sommar. Då behöver ingen någonsin få ett nej på grund av regler, då gör man ju allt man känner för.

kom hem ifrån skolan för ett tag sedan, har nyss duschat för håret var så jobbigt. ska torka de snart och sedan hoppas ja att pappa har gjort mat till mig, är ju dö hungrig! får ju nå jävla äckel mat ifrån boberg!

sedan vet ja inte vad jag ska göra, lärju sluta i fränsta antar jag, ja menar så blir det ju alltid, kanske ska ta och sola när ja ändå är där. jaja fårse. nu ska jag klä på mig.

hittade en vacker bild ifrån josses blogg också! snyggggga. 


känner mig liksom känslokall och dum, som om jag inte hade något hjärta? och så känner jag nog bara för att jag vet vad jag vill men jag gör inget, bara står här och väntar på absolut ingenting. Slösar bort tiden jag kunde tagit vara på för länge sedan. Men det är så mycket nu, allt snurrar runt i luften och jag måste ta ner allt på marken igen.

Kommentarer
Postat av: lörra

du har ett stort hjärta vännen, iaf för dina vänner! <3

2012-05-02 @ 18:30:53
URL: http://annnalottaedlund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0