lycklig fast ändå orolig att jag kommer bli ensam.

fotbolls träningen vad chill eftersom att mina lagkamrater också är jävligt chill precis som jag!

kom på världens bästa dans idag som vi har planerat att göra ifall vi gör mål och innan vi ska in på planen i morgon! åh vad jag älskar lagets humor, dör ju av skatt 10 gånger varje gång vi ses. 

ja vi har iaf MATCH i morgon, då får ni väl ta era små ben och komma och kolla på oss, det är ju för fan hemma match i erikslund kl 7!!


nyss lagt mig ner i en ny bäddad säng och gudars vad skönt det ärrrrr, inatt kommer jag sova gott, eller ja de hoppas jag iaf. 
onsdag imorgon och de är ganska så chill, inte så många lektioner.

Men jaa nu ska jag sova. godnAAAtt.

Kommentarer
Postat av: kattii

hahah bra där me allt chill snögging

2012-05-08 @ 23:27:48
Postat av: nina

KINGELING VI ÄRRR!

2012-05-09 @ 15:46:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0