när det väl är här så är det så jävla underbart, som en drog man fastnar för.

Sov i ånge inatt, lika bra eftersom vi var på boberg idag och gjorde dom där övningarna ella vad man kallar det. Inte så kul men det funkade ju! kom hem 2 och nu sitter jag här i soffan med lillebror och äter popcorn och kollar på disney channel och det funkar ju det också! så otroligt skönt med helg och för en gångs skull så ska jag bara ta det lugnt! 

och i morgon  kliver ja upp kl 9 för att göra mig iordning för att vara "modell" för en dag i ånge med mammiii.
och lika så på söndagen, kliver upp tidigt alltså, för då har vi fotbolls match i sundsvall!. jaja nu ska jag gå och låsa in mig på rummet tills det blir mat för jag orkar inte med omgivningen just nu. TACK och hej!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0