det är magiskt.

Hur många gånger ska jag behöva skrika efter sommar?? sitter och kollar på skolavslutnings klänningar för fullt för det är nära nu och jag ska hitta en som jag ska älska över hela mitt hjärta och det kan inte bli lätt för när man har hittat någon så tänker man att man kan hitta en finare också fortsätter man leta och tillslut har man tappat bort den förra och när man hittar den igen så är storlekarna slut och då vill man bara skrika rakt ut och hata sig själv lite, ända tills man hittar en ny och tänker likadant.
måste leta skor också, ja ska ha klackar så isf måste jag nog beställa hem snart så att jag kan gå in dom, Men då var det ju det här med att hitta dom perfekta också. Måste leta nya smycken och skit också..  jaajaa nu ska jag fortsätta min jakt. tack och hej.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0