vi båda gick hand i hand igenom en campingplats du snubblade och brast ut i ett skratt anfall.

går kvällen var faktiskt inte sådär grym som jag ville ha den, men den var väl helt okej. Fick det att kännas som att tiden inte riktigt räckte till.. efter ett tag blev vi less och började gå emot fränsta ifrån erica och jag och josse sprang fram över leriga lägdar tills våran skjuts emot ånge kom, då jag fick ligga i bagage luckan hela vägen till ånge för vi var en för mycket i bilen, men det funkade ju också bra, jag hittade ju en chips påse där bak! 
ja men vi kom iaf hem kl halv 4, 4 tror jag. skapligt trött och jag hittade inte så vackra bilder på min mobil heller haha. jaja ska vila ut tills ikväll för då äre fotbollsträning.. hejdåååååå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0