ATT BARA DRÖMMA DRÖMMAR JAG REDAN DRÖMT KÄNNS JOBBIGT

när ja kommer hem är dörren stängd till mitt rum och när ja öppnar den är det hur städat som helst och iskallt i rummet eftersom att dörren verkar jämt va stängd när ja inte är hemma, alltså nästan jämt, ungefär som att jag har dött.

Det är iallafall äntligen fredag och jag ligger uppe i pappas säng eftersom de är för kallt på mitt rum, tittar ut igenom fönstret och pappa håller på att bygga en hage på åkern, blir ju inte så brydd längre då.

snart ska ja gå ner och fylla min mage med någonting och sedan hoppa in i duschen! Fest i torpshammar ikväll och selinn ville att ja skulle komma, men har ingen lust att dricka längre men jag får ändå dåligt samvete. Aja får väl se vad som händer ikväll!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0