EN LÄNGTAN EFTER NÅGONTING BEHÖVLIGT

Jag älskar dom här dagarna när solen är framme och vattnet droppar ifrån taket och det luktar vår ute, det känns som att det är på väg emot någonting riktigt bra och då menar jag sommaren!

Just nu finna det riktigt mycke jag längtar till, först och främst att vi flyttar in i lägenheten i morgon kväll eller på fredag tänk va underbart då slipper jag kliva upp tidigt för att vänta på ett tåg som går kl 11 då behöver jag bara gå rakt över vägen! Och nära till skolan och det allra bästa är att jag får göra allt det här med den absolut bästa i hela världen! Sedan så längtar jag till sommaren, och att jag och tobias ska åka utomlands, eftersom att pappa gör de nu snart så får ja pengar till att åka med honom istället, grymt!
Sedan så längtar jag till ljungarocken, gatufesten, rättvik, sola, bada och allt det där andra galna som kommer befinna sig i dethär! jag hoppas verkligen att det här blir världens bästaste och varmaste sommaren! Ja de var lite längtan av mig, nu ska ja vända huvudet emot solen och bara njuta av att all snö smälter! hejhej


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0