ALDRIG VILL JAG LÅTA DIG GÅ

lördag igår och vi tog det bara lugnt, var och solade på morgon kvisten och sedan var jag ute och gick med cissi medan tobbe tränade på grottan, lite kallt bara annars vare jävligt skönt!

Sedan på kvällen for vi till mamma och fika och kika tv!
idag klev vi upp klockan halv 11 käkade frukost och for och tränade på grottan! nu är vi helt slut och tobbe ligger och spelar sitt nya spel till xboxet ganska intressant och kolla faktiskt,

igår beställde min kära mamma lite saker till mig nu när ja ska börja träna, sånna här nyttighets saker + fettförbränning åh lite sånt, ska faktiskt bli kul!
aja denna söndag kommer väl återstå av massa mys pys med världens bästa pojke! Hejhej


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0