FREDAG

Låg och sov medan tobbe for på praktiken, han kom hem snabbare än vad jag trodde, klockan 12 och då skulle ja klä på mig och fara till motorgårn för dom ska skruva med bilen så nu sitter jag här och väntar på att dom ska bli klar! Äntligen fredag!
På måndag så ska jag och tobias fara till sundsvall och bli fotograferad av en tjej där så vi får väl hoppas på att det blir nå fina kärleks bilder! och verkligen hoppas på att mitt hår hinner bli lite mer blont! Just nu går jag runt med ljus orange hår, visst de ser inte fult ut men det är ju blont jag vill ha satt!
Aja nu ska jag njuta av fredags förmiddagen på garage! Hejhej

Så här fin var mamma när hon färga mitt hår eftersom att färgen är så jävla stark så man kan inte andas in den!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0