SAKER

Saker jag hatar.

1. Bitch blickar.
2. När hjärtat får panik.
3. Stress.
4. Att få panik över kläder.
5. När jag inte vet vad jag ska ha på mig.
6. Att somna ensam.
7. Alla tankar som alltid kommer sitta kvar.
8. Äckliga tjejer som tror att dom kan få vem dom vill även om killen har flickvän eller inte.
9. Små puppor!

Saker jag saknar.

1. Jag saknar nian så enormt mycket!
2. Saknar signe.
3. Mamma och pappa tilsammans.
4. jag saknar josssää

Saker jag gillar/älskar

1. Överraskningar
2. När tobbe pussar på mig
3. Diesel vår vooovviii
4. Att sova
5. Åka bil med bby
6. Äta mat
7. Mina vänner!
8. Jag älskar såklart tobias ❤


Kommentarer
Postat av: josse

saknar dig med min feffffeee!!!

2013-08-02 @ 13:38:07
Postat av: mamma

Love you ♡

2013-08-05 @ 23:17:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0