DET DÄR MED ATT TAPPA BORT SIG SJÄLV I NÅGON ANNANS FAMN OCH ALDRIG VILL HITTA VÄGEN UT.

väntar på tåget som varje tisdag, onsdag och till sist torsdag, lite skönt ändå att det är sista dagen innan helg!

Juste jag söker en vän också som skulle vilja vara min "modell" och få lite ny färg i håret, det ingår i min praktik, och håret måste vara mellan långt ungefär till axlarna! skicka gärna iväg en kommentar om någon är intresserad :)


Ikväll stå det badning på schemat, med rasmus åh miller får se om tobias hinner hem isåfall ska han också bada med oss! (han ska fara och hämta en skoter) aja nu ska jag hoppa på tåget adjö! :)


Kommentarer
Postat av: Felicia

Ta mig ;)

2013-03-18 @ 16:41:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0