HAN ÄR DET SISTA JAG TÄNKER PÅ INNAN JAG SOMNAR OCH DET FÖRSTA JAG TÄNKER PÅ NÄR JAG VAKNAR.

Som att hjärtat slutar slå för några sekunder, för att man blir så lycklig varje gång man får ett leende av den man älskar, att man varje gång längtar tills man ska gå och sova för att känna hans mage emot sin rygg och hans hand kring midjan, när man ska pussas och säga godnatt så är det så svårt att bara göra det en gång för att man inte pussas på minst 9 timmar sen igen, därför pussar man på honom så många gånger man kan innan han säger ifrån och vill sova, man kan säga godnatt flera gånger om och om igen men det hjälper inte för vi måste ändå sova i olika drömmar. Om man vaknar till på natten ger man samtidigt en puss på hans kind bara för att man är så jävla lycklig att man får ligga där, så nära bredvid just honom.
sedan när det är morgon igen så är det så underbart att veta att man får spendera varje dag med honom och längtar sedan till kvällen igen när det är dags att lägga sig i sängen <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0