JAG BLI SÅ LESS, ÖPPNA ÖGONEN SNÄLLA!

När man skaffar kille så kan alla hålla med om att man bara vill vara med honom precis helatiden för man är så otroligt kär, det blir så att man inte hör av sig lika mycket till kompisarna som man gjorde förut men så är det för alla, när man blivit kär så är det lättare att förstå! Det ni ser är att jag inte hör av mig men kolla då på er själva lite också ni har ju slutat helt bara för att jag skaffat kille? Det är väl inget hinder till att knappa in ett telefon nummer och ringa eller? Om jag säger nej varje gång nån ringer så är det en helt annan sak då förstår jag helt och hållet att ni blir arga och less men när ni inte ens ringer till mig och frågar så vet ni ju inte svaret? så se det inte som att jag har slutat för det är mest ni!

Jag var bara tvungen att skriva det eftersom att ni säger att det bara är jag!


Kommentarer
Postat av: Evelin

vet preecis hur det känns!

2013-03-13 @ 17:33:31
Postat av: Anonym

Bra evelin, tack gode gud att någon fattar! :)

2013-03-13 @ 18:16:50
Postat av: Alinaaaaaa

Tråkigt nog är det så.
Men när man kommer in i förhållandet och varit tillsammans ett tag så kommer det släppa lite mer :)
Men jag vet också hur det känns! :(

2013-03-13 @ 19:55:07
URL: http://alinatoivonen.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0