DAX ATT RÖSTA MINA VÄNNER

Jag råka komma in på nån jävla blogg från Facebook och oops där stod det vilka två som vinner paradise hotel 2013... 
Ja och det är ju jätte kul speciellt när jag och Tobbe tittar på det varje måndag till onsdag och nu är hela jävla spänningen förstörd.. 
Jaja tur att det finns annat roligt i programmet, dom är ju som små barn hela bunten haha! 

Annars så är jag lite Depp över att det bara är måndag.. 

Meeeen på lördag så är det julskyltning i Fränsta och vi som är lucia kanditater kommer in i Fränsta kring 6 halv 7 och ställer upp på buss platsen! Så kom igen och rösta nuuuu! 
 Man kan sms rösta som sagt till 
72 672 och skriver TORP 6 
(skriver bara mitt lucia nummer för att ni bara ska rösta på mig) 
Eller så kan man även rösta på själva julskyltningen satt bara sätta igång! 

Det visade sig att en i lucia gruppen har fuskat satt nu blir man ännu mer motiverad av att ragga röster bara för att inte hon ska få som hon vill! Dålig stil kan man ju tycka dock men om hon vinner så vet man ju varför, men jag ser det inte som en tävling utan man röstar helt enkelt bara på den man vill!  Det är roligt att vara med i vilket fall även om man inte blir lucia :) 






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0