JA VILL HA JUL KÄNSLA

Ja och idag känns det som att den här veckan kommer bli den segaste ever, fy fan.. Jag vill hoppa av skolan ta körkort och skaffa ett jobb här i närheten så ja kan ta mig till jobbet utan att älskling behöver skjutsa! 
Ja de är väl ungefär så jag känner idag, eller att hoppa av skolan känner jag varje dag jag kommer dit. Men de skulle jag självklart inte göra för de hade också varit huuuuur tråkigt som helst! 
Aja det återstår tre skoldagar till helg! Låt det gå fort! 

Annars så har ja inte så mycket att säga mer än att ja längtar till jul så jävla mycket, när det doftar jul och när snön ligger på backen och de lyser i varenda hus de är ju för mysigt!  




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0