TORSDAG

Jag ligger i sängen åh väntar på Tobias, han drog nyss åh träna sedan ska vi raka vägen till stan för att Martin ska göra någon hjulinställning på bilen åt honom. 

Annars så ha ja inte gjort någonting  just förutom åh varit på skolan , slipa åh svarva har jag gjort idag, men de är bara roligt när de gå bra, jag blir lätt arg på saker om det inte går som de ska påengång Näre gäller skolan..  


Hittade en gammal bild, guuuud  va ja saknar mitt hår, ser ni hur långt de va eller??? Bara för ja va tvungen åh blondera det så är det kortare än kortast nu känns det som när man kollar på denna bild och många fler.. Aja de blir iallafall friskare nu :) hejhej 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0